D smart aboneliğinden dolayı kurumunuz ile muhatap oldum. Tv bağlantısı yapıldı ancak internet bağlantısı sağlanmadı. Bağlantı yapan arkadaş evin girişine kadar bağlantının sorumluluğunda olduğunu içeri ile ilgili sorumluluğunuzun olmadığını söyleyerek bağlantı yapmadan gitti. Saat 09.50 den beri telefon ediyorum ancak başka müşteri ile ilgilenildiğini, uygun olunca cevap verileceğini söylüyor. Yaklaşık 2.5 saattir telefon açılmadı. Görev tanımınız ile birlikte sorunumum çözümü için lütfen dönüş yapar mısınız?
BUNLAR SAHTEKAR DOLANDIRICI internet aboneliniz varsa size bedava d smart deyip halki kandiriyolar sözleşme imzalatiyolar sakin kanmayın bu dolandirici yön iletişim denen kanı bozuklar toplulugu
şerefsizler aynı şeyi bizede yaptılar.74 yaşındaki kadını internetinizin hediyesi diye kandırıp abone yapmışlar.ertesi gün iade ettim.şimdi aradan 1 yıl geçmiş kadıncağıza borcunuz var diye mesaj atıyorlar.şerefsizler
DSMART resmen dolandırıcı 12 gün oldu gelen yok telefonla aramaktan bıktım hep yarın diyorlar yön iletişim diye firma var resmen dalga geçiyor allah kimseyi DSMART lı yapmasın ben yandım siz yanmayın
Dolandırıcılar haysiyetsiz karaktersizler. açtığım servis kaydını müşteri vazgeçti diye kaç kere kapattılar. Gelecem deyip gelmiyorlar 10 gündür internet kullanamıyorum kesinlikle bunlara inanmayın.
tam 1 aydır çeşitli bahanelerle yayınlarımı açamadılar, 1 aydır 1 gün bile yayınlarım gelmedi. Müşteri hizmetlerinden servis randevusu alıyorum bu servis kendi kendine ve yalan beyanlarla "müşteri servis istemiyormuş" servis başvurusunu iptal ediyor. İlk faturam gelecek ama halen yayın alamadım. 2 kere cihaz değiştirdiler 1 saat sonra yayınlarınız gelecek diyorlar ama gelmedi. Vereceğim paraları helal etmiyorum
yukarıda bahsedildiği gibi servis başvuralırımızı kendi kendilerine iptal ediyorlar. o yüzden hergün müşteri hizmetlerini arıyorum onlar iptal ettikçe ben açtırıyorum zorla 7-8 güne geliyorlar. Bunların servisi iptal edilsin, maddi ve manevi kayıp içinde yasal yollara başvuracağım
D smart aboneliğinden dolayı kurumunuz ile muhatap oldum. Tv bağlantısı yapıldı ancak internet bağlantısı sağlanmadı. Bağlantı yapan arkadaş evin girişine kadar bağlantının sorumluluğunda olduğunu içeri ile ilgili sorumluluğunuzun olmadığını söyleyerek bağlantı yapmadan gitti. Saat 09.50 den beri telefon ediyorum ancak başka müşteri ile ilgilenildiğini, uygun olunca cevap verileceğini söylüyor. Yaklaşık 2.5 saattir telefon açılmadı. Görev tanımınız ile birlikte sorunumum çözümü için lütfen dönüş yapar mısınız?
YanıtlaSilCevap olarak Yön iletişim abonelikten çıkmamı önermiş . Çok güzel çözüm
YanıtlaSilBUNLAR SAHTEKAR DOLANDIRICI internet aboneliniz varsa size bedava d smart deyip halki kandiriyolar sözleşme imzalatiyolar sakin kanmayın bu dolandirici yön iletişim denen kanı bozuklar toplulugu
YanıtlaSilşerefsizler aynı şeyi bizede yaptılar.74 yaşındaki kadını internetinizin hediyesi diye kandırıp abone yapmışlar.ertesi gün iade ettim.şimdi aradan 1 yıl geçmiş kadıncağıza borcunuz var diye mesaj atıyorlar.şerefsizler
SilDSMART resmen dolandırıcı 12 gün oldu gelen yok telefonla aramaktan bıktım hep yarın diyorlar yön iletişim diye firma var resmen dalga geçiyor allah kimseyi DSMART lı yapmasın ben yandım siz yanmayın
YanıtlaSilDolandırıcılar haysiyetsiz karaktersizler. açtığım servis kaydını müşteri vazgeçti diye kaç kere kapattılar. Gelecem deyip gelmiyorlar 10 gündür internet kullanamıyorum kesinlikle bunlara inanmayın.
YanıtlaSilSahtekarlar sakın almayım
YanıtlaSilBen boyle sahyekarlık görmedim bır türlü baglanamıyom
YanıtlaSilBerbat bir servis, 4 gündür gelmediler
YanıtlaSilBUNLAR DOLANIRICI DİKKAT...
YanıtlaSiltam 1 aydır çeşitli bahanelerle yayınlarımı açamadılar, 1 aydır 1 gün bile yayınlarım gelmedi. Müşteri hizmetlerinden servis randevusu alıyorum bu servis kendi kendine ve yalan beyanlarla "müşteri servis istemiyormuş" servis başvurusunu iptal ediyor. İlk faturam gelecek ama halen yayın alamadım. 2 kere cihaz değiştirdiler 1 saat sonra yayınlarınız gelecek diyorlar ama gelmedi. Vereceğim paraları helal etmiyorum
YanıtlaSilyukarıda bahsedildiği gibi servis başvuralırımızı kendi kendilerine iptal ediyorlar. o yüzden hergün müşteri hizmetlerini arıyorum onlar iptal ettikçe ben açtırıyorum zorla 7-8 güne geliyorlar. Bunların servisi iptal edilsin, maddi ve manevi kayıp içinde yasal yollara başvuracağım
YanıtlaSil